مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-06اقتصادي

نبود منابع بانکی مانع اصلی تحقق شعار سال است


سید حشمت الله صمیمی دوست روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: عدم توانایی بانک های عامل در استان های محروم و کمتر برخوردار در تامین منابع مالی، به خصوص در تامین 50 درصد از منابع داخلی جهت استفاده از ظرفیت قانونی بند (الف) تبصره 18 یکی از این موارد است.

وی با اشاره به اینکه شرط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان تامین 50 درصد منابع داخلی بانک ها و 50 درصد منابع صندوق توسعه ملی است، افزود: کافی نبودن منابع داخلی بانک های استان، به خصوص استان های کمتر برخوردار مانع اصلی در رسیدن به اهداف مورد نظر براساس این ظرفیت قانونی است.

صمیمی دوست بیان کرد: باتوجه به اینکه شرط اعطای تسهیلات براساس این ظرفیت قانونی به طرح های تولیدی، داشتن پیشرفت فیزیکی 60 درصد به بالا است، و بخش خصوصی در استان های محروم ضعیف هست و توان اجرای طرح ها تا سطج پیشرفت فیزیکی 60 درصد را ندارد همین موضوع سد راه سرمایه گذاران جهت استفاده از این ظرفیت قانونی می شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات اساسی طرح ها و واحدهای اقتصادی در جذب منابع بانکی، را عدم امکان تامین وثایق خارج از طرح اعلام کرد.

صمیمی تزریق اعتبار لازم به بانک های عامل استان های کمتر برخوردار از سوی بانک های مرکزی در تهران بدون هیچگونه محدودیتی به منظور تامین 50 درصد سهم من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود منابع بانکی مانع اصلی تحقق شعار سال است

نبود منابع بانکی مانع اصلی تحقق شعار سال است