مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-05-06اجتماعي

پاسخ به پرسش هایی درباره شاد


وزارت آموزش و پرورش بخش سوم پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را به تفکیک سطوح کاربران، پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) مدیران، معلمان و دانش آموزان برای بهره برداری از این پیام رسان با سوالاتی مواجه شدند که سؤالات متداول مطرح شده توسط کاربران به تفکیک در سطوح؛ عمومی، مدیران، معلمان، کادر آموزشی، والدین و دانش آموزان باهدف بهره مندی بیشتر و تسهیل در دسترسی به این فضای مجازی به همراه پاسخ ارائه می شود.

در بخشی از این پاسخ ها می خوانید؛ امکان ارسال تصویر یا صوت معلم به صورت همزمان (stream) ایجادشده است، امکان اشتراک گذاری (share) قسمتی از صفحه گوشی و یا دسکتاپ برای همه کلاس وجود ندارد، بعد از نصب پیام رسان توسط مدیر، معلم، دانش آموز یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروه های درسی نیست و به محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس های مدرسه به صورت خودکار تعریف می شوند و نیازی به ساخت گروه های کلاسی نیست، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، به زودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن شاد فراهم خواهد شد.

بخش سوم پاسخ به این سؤالات را در زیر می توانید مطالعه کنید: سوالات عمومی آیا بعد از نصب پیام رسان توسط مدیر، معلم، دانش آموز یا اولیا نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به پرسش هایی درباره شاد

پاسخ به پرسش هایی درباره شاد