مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:352020-05-06بين الملل

تلاش پامپئو برای آزادی تروریستهای آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا


وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه شب به وقت تهران از تلاشها برای آزادی نظامیان دستگیر شده خود در ونزوئلا که قصد اقدام تروریستی درخاک این کشور را داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس در حالی که چند روزی از دستگیری نظامیان متجاوز آمریکایی به ونزوئلا نمیگذرد، وزیر خارجه ایالات متحده مدعی هرگونه تلاش برای آزادی آنها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا شبانگاه چهارشنبه به وقت تهران در این زمینه گفت که آمریکا برای آزادسازی اتباع خود در ونزوئلا از هر ابرازی استفاده میکند.

یک نظامی سابق عضو نیروهای ویژه آمریکا به همراه یک نظامی سابق ارتش ونزوئلا روز دوشنبه  مسئولیت عملیات شکست خورده روز گذشته علیه ونزوئلا با هدف سرنگون ساختن نیکلاس مادرو رییس جمهور قانونی ونزوئلا را بر عهده گرفتند.

جردن گوریو نظامی سابق عضو نیروهای ویژه آمریکا  گفت که فرماندهی مامورت مخفی علیه مادورو را با حمایت خوان گوایدو رهبر خود خوانده این کشور برعهده داشته است.

(جزییات بیشتر ) به دنبال خنثی سازی این عملیات تروریستی ، ارتش ونزوئلا روز یک شنبه به بالاترین سطح آماده باش درآمد.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ونزوئلا طی بیانیه ای اعلام کرد که همه واحدهای مختلف ارتش در سراسر کشور به حالت آماده باش جنگی برای مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پامپئو برای آزادی تروریستهای آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا

تلاش پامپئو برای آزادی تروریستهای آمریکایی دستگیر شده در ونزوئلا