مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 18:552020-05-06سياسي

بررسی گسترش اقدامات مددکاری پساکرونا در کمیسیون اجتماعی همایش استانداران


معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور از تاکید استانداران بر لزوم توجه به سلامت روان و گسترش مشاوره و اقدامات مددکاری در جامعه در دوره پساکرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، تقی رستم وندی در پایان کمیسیون تخصصی اجتماعی همایش استانداران سراسر کشور که عصر چهارشنبه به ریاست وی در تهران برگزار شد، گفت: استانداران حاضر در این نشست، ضمن بررسی آثار و پیامدهای منفی پدیده کرونا، فرصت های حاصل در این عرصه را مورد توجه قرار دادند و ارزیابی واقع بینانه شرایط را مبتنی بر نگاه همزمان به آسیب ها و ظرفیت های ایجاد شده در شرایط جاری کشور دانستند.

معاون وزیر کشور، انسجام، همدلی، همبستگی و مشارکت عمومی را که در کشور برای مقابله با بیماری کرونا به وجود آمده است، از جمله این فرصت ها برشمرد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم قدردان این فرصت ها باشیم و آنها را تکمیل و تقویت کنیم.

وی گفت: استانداران شرکت کننده در این کمیسیون همچنین بر لزوم توجه به سلامت روان و کاهش اضطراب و افسردگی ناشی از بیماری کرونا در جامعه تاکید کردند و خواستار گسترش مشاوره و اقدامات مددکاری در این زمینه شدند.

رستم وندی افزود: توجه به اقشار آسیب پذیر همچون زنان سرپرست خانوار، کودکان و سالمندان از دیگر محورهای مورد تاکید استانداران د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گسترش اقدامات مددکاری پساکرونا در کمیسیون اجتماعی همایش استانداران

بررسی گسترش اقدامات مددکاری پساکرونا در کمیسیون اجتماعی همایش استانداران