مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 02:152020-05-06اقتصادي

47 کیلومتر از راههای روستایی چالدران بهسازی و آسفالت ریزی می شوند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از بهسازی و آسفالت ریزی 47 کیلومتر از راههای روستایی چالدران طی سال جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از بهسازی و آسفالت ریزی 47 کیلومتر از راههای روستایی چالدران طی سال جاری خبرداد.

ارسلان شکری شامگاه 17 اردیبهشت در دیدار با فرماندار چالدران که در راستای بررسی مسائل و مشکلات وضعیت راه های ارتباطی چالدران ترتیب یافت، با تاکید براینکه، در سال جاری 47 کیلومتر از راههای روستایی چالدران در قالب طرح ابرار و پروژه های انتقالی از اداره کل راه و شهرسازی به صورت امانی و پیمانی بهسازی و آسفالت ریزی خواهند شد، افزود: مقدمات اجرایی این طرحها انجام گرفته که با مساعد شدن شرایط آب و هوای منطقه عملیات اجرایی آنان شروع خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر میزان شاخص بهره مندی خانوارهای روستاییان چالدران از لحاظ داشتن راه ارتباطی آسفالته در سطح استان 54 درصد و به لحاظ کیلومتر 22 درصد است، افزود: با اتمام طرحهای در دست اجرا سطح برخورداری از لحاظ خانوار به 78 درصد و از لحاظ کیلومتر به 32 درصد خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره بر سطح پایین برخورداری شهرستان از راه های ارتباطی مناسب و رتبه آخر استانی و کشوری در بهره مندی از نعمت آسفال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 کیلومتر از راههای روستایی چالدران بهسازی و آسفالت ریزی می شوند

47 کیلومتر از راههای روستایی چالدران بهسازی و آسفالت ریزی می شوند