مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-07سياسي

رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی استمرار پیدا کند


استاندار مرکزی بر استمرار برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه به منظور کمک هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان به خصوص در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی آقازاده روز چهارشنبه در آیین رزمایش بسیج کارمندان در اراک، اظهار کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات با محوریت دفاتر نماینده ولی فقیه در استان ها این رزمایش در دستورکار قرار گرفت و همه مجموعه استان برای تحقق یکصد هزار بسته هدف گذاری شده پای کار آمدند.

وی ادامه داد: با مشارکت دستگاه هایی به ویژه سپاه روح الله استان و بسیج در فرصت کم تهیه و توزیع یکصد هزار بسته تحقق پیدا کرد و تا پایان ماه مبارک رمضان دو برابر رقم هدف گذاری شده پیش بینی می شود.

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی نسبت به جمعیت خود بیش از استان های دیگر در خصوص رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته و این نتیجه عملکرد ستاد استانی و مشارکت مردم است.

آقازاده با اشاره به مشارکت شهرستان های استان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه عنوان کرد: انجام این کار بزرگ نتیجه هوشمندی و تدابیر مقام معظم رهبری است که به موقع از سوی ایشان مطرح و انجام شد.

وی گفت: با توجه به فشار اقتصادی ناشی از مسائل اقتصادی و کرونا نیاز است که این رزمایش استمرار پیدا کند تا بتوان از خانواده های نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی استمرار پیدا کند

رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی استمرار پیدا کند