مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-07حوادث

دستگیری 5 سارق حرفه ای اماکن خصوصی در میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری پنج سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری پنج سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان این که ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی و دستگیری پنج سارق حرفه ای شدند، افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده مجموعا به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی با تاکید بر این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل داده شدند، از مردم خواست برای اماکن خصوصی خویش از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه 110 اطلاع دهند.

کشف بیش از 2 تن کود شیمیایی قاچاق در میانه فرمانده انتظامی شهرستان میانه در ادامه از کشف بیش از دو تن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در جریان کنترل راه های مواصلاتی ماموران پلیس آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 سارق حرفه ای اماکن خصوصی در میانه

دستگیری 5 سارق حرفه ای اماکن خصوصی در میانه