مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-05-07اجتماعي

احداث 5 پایگاه امداد و نجات در خراسان جنوبی/1500 بسته معیشتی توزیع شد


سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت دو پروژه حوله بافی و پرورش شتر مرغ پایگاه های امداد و نجات جاده ای خبر داد و گفت: پایگاه امداد و نجات بند دره بیرجند در سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر، اظهار داشت: فلسفه وجودی هلال و احمر ارائه خدمات امداد و نجات در زمان حادثه های غیرمترقبه و آموزش های خود امدادی و دیگر امدادی می باشد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو 10 استان حادثه خیز کشور است، افزود: به طور متوسط هر 10 تا 12 سال یک زلزله بالای هفت ریشتر در استان به وقوع می پیوندد که در این خصوص آمادگی لازم را می طلبد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری مجامع انتخابات شوراهای اجرایی و عالی این سازمان خبر داد و گفت: 12 هزار و 711 نفر از واجدین شرایط داوطلب در مجامع شوراهای عالی شهرستان ها و استان ثبت نام کرده اند و مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر 23 خردادماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

رضایی با اشاره به عضویت جمعیت هلال احمر در ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حوزه طب سنجی و غربالگری، تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 500 بسته معیشتی و حمایتی به ارزش 350 میلیون تومان در بین خانواده های متأثر از ویروس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 5 پایگاه امداد و نجات در خراسان جنوبی/1500 بسته معیشتی توزیع شد

احداث 5 پایگاه امداد و نجات در خراسان جنوبی/1500 بسته معیشتی توزیع شد