مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-07اقتصادي

41 پرونده تخلف اصناف در شهرستان ری تشکیل شد


لطف الله ستاره روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی یک هفته اخیر از 838 واحد صنفی بازرسی انجام شد که از این تعداد 41 واحد متخلف شناسایی و تشکیل پرونده شده است و بیش از 100 میلیون ریال جریمه برای واحدهای متخلف در نظرگرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این میزان بازرسی ها از تمامی اصناف فعال در شهرستان ری شامل داروخانه ها، فروشگاه های لوازم بهداشتی، رستوران ها، اصناف خدماتی و کارخانه های تولیدی انجام شده است.

وی ادامه داد: 10 بازرس در قالب گروه های 2 نفره به صورت الکترونیکی از سوی اتاق اصناف شهرستان ری بر رعایت قیمت های مصوب در سطح بازار نظارت دارند که در مواقع لزوم و ایام مناسبتی شیفت های کاری نیز افزایش پیدا می کند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه 104 واحد فاقد پروانه طی هفته گذشته ساماندهی شدند، اضافه کرد: روند نظارت بر اصناف شهرستان ری به صورت هوشمند، الکترونیکی و با استفاده از GPS انجام می شود ستاره افزود: در روش الکترونیکی بازرسان نیازی به دریافت اطلاعات از طریق واحد صنفی ندارند، زیرا در حال حاضر مجهز به سیستم های هوشمند هستند و قبل از ورود به واحد صنفی تمام اطلاعات قبلی و فعلی را رصد کرده و گزارش بازرسی در همان لحظه از طریق ایمیل برای اتاق اصناف ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 پرونده تخلف اصناف در شهرستان ری تشکیل شد

41 پرونده تخلف اصناف در شهرستان ری تشکیل شد