مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-07بين الملل

بازداشت یک مسئول مالی داعش در رقه سوریه


نیروهای موسوم به «مبارزه با تروریسم» وابسته به کُردها خبر دادند که مسئول مالی هسته های داعش در شهر رقه را بازداشت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای موسوم به مبارزه با تروریسم وابسته به شبه نظامیان کُرد در شمال سوریه از بازداشت یکی از سرکرده های برجسته گروه تروریستی داعش خبر دادند.

در بیانیه این نیروها آمده است: نیروهای امنیتی ویژه ما امروز چهارشنبه ششم ماه می، توانستند مسئول مالی هسته های داعش در شهر رقه را بازداشت کنند .

شبکه هاوار  ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد: پس از عملیات رصد، پیگیری و گردآوری اطلاعات درباره فعالیت عناصر غیر فعال داعش، نیروهای ما توانستند از محل حضور احمد محمد العلی مسئول مالی داعش، اطمینان پیدا کنند .

العلی، عنصر داعشی   نیروهای مبارزه با تروریسم گفتند که در جریان یک عملیات منحصر به فرد ، یگانهای امنیتی به همراه نیروهای ویژه کُرد، توانستند این عنصر داعش را بازداشت کنند.

در این بیانیه تأکید شد، نیروهای امنیتی، همچنین مبالغ مالی و ارزهای مختلفی مانند دلار آمریکا، لیره ترکیه و سوریه را در محل اقامت وی کشف و ضبط کردند.

مبالغ مالی کشف شده در مقر العلی   در جریان تفتیش محل اختفای این عنصر داعش، سه موبایل کشف شد که العلی با استفاده از آن، با عناصر داعش تماس داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک مسئول مالی داعش در رقه سوریه

بازداشت یک مسئول مالی داعش در رقه سوریه