مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-07اقتصادي

110 هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از پیش بینی ایجاد 110 هزار فرصت شغلی طی سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام شهدی ظهر پنجشنبه در جلسه تخصیص منابع از محل بند الف تبصره 18 با تاکید بر بانک محور بودن اقتصاد کشور و ضرورت اهتمام جدی این حوزه برای حمایت از تولید و اشتغال افزود: امسال 110 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به نقش بانک ها در اقتصاد گفت: پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال، بسته های حمایتی، کمک به صادرات غیرنفتی، تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله اولویت های سیستم بانکی در سال جاری است.

شهدی با بیان اینکه بانک ها در جذب اعتبارات تکلیفی بویژه در سال مزین به جهش تولید باید اهتمام ویژه داشته باشند افزود: کارگروه های تخصصی برای تسریع در جذب منابع مالی و نیز برطرف کردن موانع تشکیل می شود و می طلبد دستگاه هایی چون جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی که عمده درخواست های تسهیلات از این ارگان ها است نسبت به بررسی اولیه مدارک درخواستی دقت نظر بیشتری داشته باشند تا سیستم بانکی در مراحل پرداخت تسهیلات با خلل مواجه نشود.

وی کمک به اتمام طرح های نیمه تمام و راکد از طریق پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش را از دیگر مواردی دانست که بانک ها باید نسبت به اجرای آن بویژه از محل منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد می شود

110 هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد می شود