مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-07دانش

کرونا ویروس از عوامل سخت فرهنگی است


رییس مرکز اسلامی کشور سوئد به مبحث کرونا و تغییرات کلان فرهنگی پرداخت و گفت: عوامل سخت فرهنگی به یک باره افراد را مجبور به پذیرش یک نگرش می کنند و ویروس کرونا نیز از عوامل سخت است که در نگرش افراد تغییر ایجاد کرده و منفعل می کند.

- ایسنا/قم رییس مرکز اسلامی کشور سوئد به مبحث کرونا و تغییرات کلان فرهنگی پرداخت و گفت: عوامل سخت فرهنگی به یک باره افراد را مجبور به پذیرش یک نگرش می کنند و ویروس کرونا نیز از عوامل سخت است که در نگرش افراد تغییر ایجاد کرده و منفعل می کند.

در ابتدای نشست علمی کرونا و تغییرات کلان فرهنگی به عنوان یکی از سلسله نشست های کرونا و زندگی مؤمنانه که چهارشنبه شب به همت دانشگاه پردیس فارابی و جهاد دانشگاهی قم برگزار شد، دکتر سیاوش نادری فارسانی گفت: هدف اصلی بحث متمرکز بر چالش های دو تمدن رقیب در حال گذار به دوره جدیدتر است، یعنی از یک سو حوزه تمدن غرب را داریم که ظاهراً با ظهور فناوری های جدید و چالش ها و بحران های نظام سرمایه داری به عصر جدیدتری ورود می کند.

رییس مرکز گفتمان اسلامی کشور سوئد ادامه داد:در بیانیه گام دوم توسط مقام معظم رهبری آمده ما شاهد ظهور تمدن جدید اسلامی هستیم، ادامه داد: حوزه تمدنی برخاسته از جهان بینی علمی و اومانیسم به واسطه دستیابی به فناوری های نوین باقابلیت های خاص در حال ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ویروس از عوامل سخت فرهنگی است

کرونا ویروس از عوامل سخت فرهنگی است