مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-05-07سياسي

180 نمونه به صورت فعال از مراکز توان بخشی اهواز انجام شد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خوزستان گفت: از شروع طرح ضربتی در اهواز 180 نمونه به صورت فعال از مراکز توان بخشی معلولان و سرای سالمندان در شرق و غرب اهواز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد علوی پیش ظهر امروز پنجشنبه در نشست بررسی نتایج طرح ضربتی تشدید نظارت ها و پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در خوزستان، ضمن تشریح طرح ضربتی با اشاره به اهمیت کنترل کرونا ویروس در نقاط حساس با ریسک بالای انتشار در شهر اهواز، اظهار کرد: این طرح در قالب 100 تیم گشت و بازرسی با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، کارشناسان سازمان صمت، مرکز بهداشت غرب و شرق اهواز در حال اجراست.

وی افزود: یکی از اهم فعالیت ها در راستای کنترل کرونا ویروس، اقدام همه جانبه و به صورت طرح ضربتی است که از 15 اردیبهشت ماه امسال در قالب تیم های بهداشت محیط و حرفه ای و مبارزه با بیماری ها در شهرستان اهواز و شهرستان های با تعداد موارد بالای مبتلایان به کرونا انجام شده است.

علوی ادامه داد: کارشناسان بهداشت شهرستان ها به گلوگاه ها و اماکن و محل هایی که اهمیت بالایی از نظر بیماریابی دارند، نظیر اصناف و مشاغل مرتبط با کسب وکار، کارگاه های تولیدی و صنعتی به خصوص کارگاه های با جمعیت زیر 20 نفر، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و کمپ های معتادان متجاهر، مراکز گذری و زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 نمونه به صورت فعال از مراکز توان بخشی اهواز انجام شد

180 نمونه به صورت فعال از مراکز توان بخشی اهواز انجام شد