مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-07بين الملل

داماد ترامپ سیستم پزشکی آمریکا را در اوج بحران کرونا دچار اختلال کرد


تیمی که داماد ترامپ برای تهیه تجهیزات و لوازم پزشکی برای مقابله با بحران کرونا ایجاد کرد عملکردی به شدت ضعیف داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که تیم جوان و کم تجربه ای را که جارد کوشنر داماد دونالد ترامپ مأمور تهیه لوازم پزشکی برای مراکز درمانی کشور کرده بود نتوانسته است در زمان شیوع ویروس کرونا از پس این وظیفهٔ خطیر برآید.

کوشنر اعضای این گروه را که حدود 12 جوانِ عمدتا 20 تا 30 ساله و داوطلب بوده اند، مأمور می کند تا تولیدکنندگان عمده و معتبر لوازم پزشکیِ مخصوص مقابله با کرونا را، از ماسک و ژل بهداشتی گرفته تا دستگاه های تنفس مصنوعی ، در اسرع وقت یافته و آنها را به سازمان مدیریت بحران فدرال آمریکا وصل کنند تا این سازمان بتواند به سرعت لوازم مورد نیاز مراکز درمان دولتی را تهیه و به این مراکز ارسال کند.

این گروه اواخر ماه مارس تشکیل می شود و حدود یکماه بعد در اواخر ماه آوریل به کار خود پایان می دهد اما شکایت یکی از این جوانان داوطلب به کمیتهٔ نظارتی کنگره و بررسی های بعدی نشان می دهد که این گروه موفق نبوده و مشکلات جدی داشته است.

دو نشریهٔ نیوریورک تایمز و واشنگتن پست هر دو در مقاله های مفصلی به موانعی اشاره کرده اند که این تیم در رساندن لوازم بهداشتی به مراکز درمانی ایجاد کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد ترامپ سیستم پزشکی آمریکا را در اوج بحران کرونا دچار اختلال کرد

داماد ترامپ سیستم پزشکی آمریکا را در اوج بحران کرونا دچار اختلال کرد