مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-07اجتماعي

مدارس روستای دزج دهاقان وضعیت خوبی ندارد/کلنگ زنی یک واحد آموزشی


فرماندار دهاقان با تاکید بر اینکه مدارس روستای دزج دهاقان وضعیت خوبی ندارد، گفت: با مشارکت خیران کلنگ احداث یک واحد آموزشی در روستای دزج شهرستان دهاقان بر زمین خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای دزج دهاقان با حضور سرپرست بانک مربوطه، نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان، فرماندار، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش و مسئول دفتر سرکار خانم سمیه محمودی نماینده مردم شریف شهرضا و دهاقان و جمعی از اهالی روستا برگزار گردید.

فرماندار شهرستان دهاقان در این آیین ضمن تشکر از خیرین و همچنین مجموعه آموزش و پرورش بیان داشت: در این شرایط سخت اقتصادی با مشارکت مسئولین و خیرین، اقدامات بسیار خوبی انجام شده که به یقین می توان از آن به عنوان انقلاب آموزشی یاد کرد.

علی اصغر قاسمیان ادامه داد: بنیاد برکت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها همکاری بسیار خوبی در احداث و تکمیل مدارس شهرستان داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدا ما امروزه توانسته ایم این اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان نیز در این آیین اظهار داشت: روستای دزج یکی از روستاهای پر جمعیت در شهرستان دهاقان است و با توجه به اینکه در بعضی روستاها جمعیت رو به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس روستای دزج دهاقان وضعیت خوبی ندارد/کلنگ زنی یک واحد آموزشی

مدارس روستای دزج دهاقان وضعیت خوبی ندارد/کلنگ زنی یک واحد آموزشی