مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-07اجتماعي

نظارت بر فعالیت تورهای گردشگری اردبیل در فضای مجازی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ساماندهی و نظارت بر فعالیت های تورهای گردشگری در فضای مجازی از جمله برنامه های امسال در بخش گردشگری استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی بعدازظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان پلیس فتا در اردبیل بیان کرد: با توجه به ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید از این ظرفیت به عنوان فرصتی در راستای ایجاد رونق در بخش گردشگری و جلب و جذب گردشگران استفاده شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه فضای مجازی در رونق فعالیت های دفاتر گردشگری تصریح کرد: دفاتر مجاز گردشگری در سطح استان برای رونق فعالیت های خود باید بتوانند از این ظرفیت به نحوی شایسته و مناسب بهره برداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در مورد فعالیت ها در حوزه کسب و کار مجازی در بخش گردشگری گفت: باید فعالان در این زمینه بر اساس چارچوب و ضوابط فعالیت کرده و در این زمینه نظارت های لازم انجام شود.

فلاحی از مهمترین مشکلات در حوزه گردشگری در فضای مجازی را برگزاری تورهای طبیعت گردی غیرمجاز دانست و گفت: در راستای ساماندهی و نظارت بر فعالیت های تورهای گردشگری در فضای مجازی انتظار می رود شاهد همکاری و مشارکت پلیس فتا با اداره کل میراث فرهنگی استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر فعالیت تورهای گردشگری اردبیل در فضای مجازی

نظارت بر فعالیت تورهای گردشگری اردبیل در فضای مجازی