مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-07سياسي

اجرای طرح جذب حامی در طرح اکرام ایتام در ملایر/ جذب یک هزار و 40 حامی


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از جذب حامی در هفته اکرام و ایتام خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 یتیم و یا از طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان از اجرای طرح حامی یابی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر همکاران ما با مراجعه به ادارات و نهادها ، مراکز تجاری، بانک ها و.

در راستای جذب طرح حامیان با عنوان هر کارمند یک حامی فعالیت دارند.

وی از اجرای طرح اکرام ایتام همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان از میلاد امام حسن مجتبی(ع) تا بیست و یکم ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح حامی یابی از بهمن ماه سال گذشته برای جذب 6 هزار حامی شروع شده که تاکنون یک هزار و 40 حامی جذب شده و باید تا دو ماه آینده مابقی حامیان را در این طرح جذب کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 یتیم و از طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند تصریح کرد: 5 هزار حامی از این ایتام حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حامیان می توانند از طریق مراجعه به سایت و یا کد دستوری #8877* در طرح اکرام ایتام شرکت کنند از توزیع بیش از  5 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و افراد زیر پوشش این نهاد با همکاری خیران و مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جذب حامی در طرح اکرام ایتام در ملایر/ جذب یک هزار و 40 حامی

اجرای طرح جذب حامی در طرح اکرام ایتام در ملایر/ جذب یک هزار و 40 حامی