مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-05-07ورزشي

داور فوتبال، ماجرای بمب گذاری در استادیوم بازی پرسپولیس را لو داد! / ویدیو


رضا کرمانشاهی داور بازی پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز که تنها بازی بود که پرسپولیس در فصل گذشته در آن شکست خورد، حرف های جالبی راجع به آن بازی زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، پرسپولیس در حالی فصل گذشته به سومین قهرمانی پیاپی خود رسید که در طول 30 مسابقه، تنها یک باخت داشت و آن هم هفته هفدهم در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت رضا کرمانشاهی بود؛ دیداری که 21 بهمن 97 برگزار شد و با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان افشین قطبی به اتمام رسید تا برانکو و سرخ پوشان پایتخت، با یک پنالتی جنجالی در لحظات پایانی نیمه اول که با خطای محمد نادری روی رضا میرزایی اتفاق افتاد، بازنده شوند و با خاطره ای تلخ از آن مسابقه یاد کنند.

رضا کرمانشاهی که داور آن مسابقه بود و با یک پنالتی بحث برانگیز موجب شد تا فولاد به گل دوم برسد، در گفت وگو با برنامه اتفاق شبکه سه، در این باره اظهار کرد: پرسپولیس در لیگ هجدهم تمام مسابقات اش را بدون باخت پشت سر گذاشت و تنها یک شکست داشت که آن هم در اهواز مقابل فولاد بود.

او با اشاره به گرفتن پنالتی جنجالی برای فولاد عنوان کرد: پس از آن مسابقه، تمام کشور من را کنار گذاشتند و همه جوره به من حمله می کردند.

انواع و اقسام حرف ها به من زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور فوتبال، ماجرای بمب گذاری در استادیوم بازی پرسپولیس را لو داد! / ویدیو

داور فوتبال، ماجرای بمب گذاری در استادیوم بازی پرسپولیس را لو داد! / ویدیو