مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 12:202020-05-07اقتصادي

14 محموله دارویی و بهداشتی از مرز ساری سو وارد کشور شد


مدیر گمرک بازرگان از ورود 14 محموله دارویی، بهداشتی و آزمایشگاهی از مرز ساری سو همزمان با شیوع ویروس کرونا به کشور خبر داد.

- صادق نامدار در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه با شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام دارویی و بهداشتی در کشور اقدام به خرید این اقلام از برخی کشورهای خارجی انجام شد افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 14 محموله دارویی و بهداشتی از کشورهای فرانسه، اسپانیا، آلمان خریداری و از طریق مرز ساری سو وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه این محموله های دارویی و بهداشتی به وزن 95 تن و ارزش 11 میلیون یورو وارد کشور شده است افزود: امروز چهاردهیمن محموله دارویی از کشور فرانسه به وزن 9 هزار و 875 کیلوگرم وارد کشور شده و به محض ورود، راهی مرکز شد.

نامدار با بیان اینکه این محموله شامل لوازم آزمایشگاهی، آنتی سرم خونی، لوازم پزشکی ارتوپدی و شکسته بندی است گفت: این محموله پس از آنکه امکان واردات آن از طریق مرز بازرگان میسر نشد، طبق توافق قبلی مدیران مرزی ایران و ترکیه، از طریق بازارچه مرزی ساری سو در ماکو وارد کشور شد تا در اختیار مدیران بخش درمان قرار گیرد.

مدیر گمرک بازرگان با اشاره به اینکه این محموله پس از پذیرش و تحویل و انجام تشریفات گمرکی راهی گمرک پیام و منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد اضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 محموله دارویی و بهداشتی از مرز ساری سو وارد کشور شد

14 محموله دارویی و بهداشتی از مرز ساری سو وارد کشور شد