مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 18:452020-05-07اقتصادي

5 میلیارد تومان کمک مردمی میان نیازمندان توزیع می شود


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با کمک خیرین 313 هزار بسته معیشتی و غذای گرم به ارزش 5 میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع می شود.

- مهر علی حق گویان در حاشیه اجرای طرح اطعام همدلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا افراد زیادی آسیب دیدند که نیازمند کمک هستند و با اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه بسیج عمومی برای جمع آوری هدایای خیرین و نیکوکاران صورت گرفت و کمک های قابل توجهی اهدا شد.

وی افزود: در این رزمایش شاهد ایثاری همه جانبه از سوی مردمی بودیم که مشکلات خود را فراموش کرده و به یاری نیازمندان شتافتند و نمود دیگری از خودگذشتگی را به تصویر کشیدند.

حق گویان تصریح کرد: در این حرکت خیرخواهانه هر کسی بخشی از کار را بر عهده گرفته و حضوری ارزشمند عاطفی و انسانی را خلق کردند که امیدواریم شاهد برکات این عاطفه باشیم و بیماری بساطش برچیده شود.

وی اظهار داشت: در استان قزوین در اجرای طرح اطعام همدلی 52 آشپزخانه در مساجد و مراکز تعیین شده برپا شد و قرار است 313 هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی تهیه و توزیع شود.

وی گفت: بسته های معیشتی 15 قلم کالای اساسی دارد و شامل برنج، چای، قند، رب، شکر، نمک، خرما، ماکارونی، رشته سوپ، سویا روغن و حبوبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیارد تومان کمک مردمی میان نیازمندان توزیع می شود

5 میلیارد تومان کمک مردمی میان نیازمندان توزیع می شود