مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-08سياسي

مهار تورم 40 درصدی نهادینه شده در کشور اولویت مجلس یازدهم باشد


دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: مهار تورم 20 الی 40 درصدی نهادینه شده سالانه در کشور اولویت مجلس یازدهم باشد.

- علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره اولویت مجلس یازدهم با بیان اینکه سه رکن اساسی هر نظام امنیت ، فرهنگ و اقتصاد آن است، گفت: به حول قوه الهی و توجه ویژه حاکمیت به امنیت و فرهنگ کشور توانسته ما را از گزند بیگانگان در امان بدارد.

وی افزود: مبانی اقتصاد کشور به زعم  رهبر معظم انقلاب در شرایط جنگی بوده و دشمن تمام قد برای از بین بردن اقتصاد کشور از طریق فشارهای بیرونی و بین المللی و همچنین عوامل داخلی ایستاده است.

کیهانیان می گوید: برخی قوانین در خط مشی  تقنینی کشور با ظرافت خاصی تصویب شده که شاید از دید نهادهای نظارتی نیز پنهان مانده و تبعات آن که بعد از سال ها نمود پیدا کرده، نهادینه شدن تورم 20 الی 40 درصدی در نظام اقتصادی کشور است.

این استاد دانشگاه افزود: با مقایسه در آمد-هزینه چند ساله گذشته می توان به خطر فروپاشی اجتماعی در قبال فشار اقتصادی به اقشار ملت که صاحبان اصلی این انقلاب هستند در چند سال آینده پی برد.

وی معتقد است که مجلس یازدهم با اصلاح و تصویب برخی قوانین میتوانند اقتصاد کشور را نجات دهند؛ اصلاح چرخه یا اکوسیستم اقتصادی ، حذف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم 40 درصدی نهادینه شده در کشور اولویت مجلس یازدهم باشد

مهار تورم 40 درصدی نهادینه شده در کشور اولویت مجلس یازدهم باشد