مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-08اجتماعي

زلزله دماوند، مدیریت بحران اصفهان را به آماده باش درآورد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آمادگی مدیریت بحران استان اصفهان به دنبال زلزله دماوند و ارائه خدمات خبر داد.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وقوع زلزله در دماوند اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در دماوند تهران، مدیریت بحران استان اصفهان به عنوان جانشین مدیریت بحران تهران، با اعلام آماده باش به اعضا برای ارائه خدمات احتمالی مورد نیاز، مراتب آمادگی ستاد استان را در این زمینه به مدیریت بحران کشور اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی کارگروه های امداد و نجات، حمل و نقل و پشتیبانی و شریان های حیاتی آب، برق و گاز افزود: به دلیل این که این زلزله خسارتی به دنبال نداشت، اعلام نیاز نشد.

وی بیان کرد: سال گذشته با توجه به این که مدیریت بحران استان اصفهان، جانشین مدیریت بحران در تهران است برای آمادگی بهتر و ایفای نقش، مانور و جلسات مشترکی با ستاد پیشگیری از بحران شهر تهران برگزار و اطلاعات و برنامه های خود را با تهران هماهنگ کردیم.

شیشه فروش با اشاره به آمادگی مدیریت بحران استان اصفهان در صورت وقوع حادثه ای مانند زلزله در استان عنوان کرد: بر اساس قانون مدیریت بحران، هر دستگاهی یک مسؤولیتی دارد، بنابراین وظایف دستگاه ها را ابلاغ کرده ایم، جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله دماوند، مدیریت بحران اصفهان را به آماده باش درآورد

زلزله دماوند، مدیریت بحران اصفهان را به آماده باش درآورد