مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-05-08سياسي

لایحه دفاعی پرونده نجفی در دور سوم رسیدگی به دادگاه ارایه شد


وکیل مدافع محمدعلی نجفی از ارایه لایحه دفاعی پرونده موکلش به عنوان آخرین دفاع در دور سوم رسیدگی به پرونده به دادگاه خبر داد.

- وکیل مدافع محمدعلی نجفی از ارایه لایحه دفاعی پرونده موکلش به عنوان آخرین دفاع در دور سوم رسیدگی به پرونده به دادگاه خبر داد.

حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: سه شنبه هفته گذشته لایحه دفاعی را به عنوان آخرین دفاع در دور سوم رسیدگی به پرونده، به دادگاه ارایه دادیم و منتظر تصمیم دادگاه هستیم ولی تاکنون مطلبی به ما ارایه نشده است.

وی افزود: اگر دادگاه پرونده را تکمیل بداند احتمالاً مبادرت به انشاء رای خواهد کرد و چنانچه نقایصی در نظر داشته باشد راجع به آن اتخاذ تصمیم خواهد کرد، اما تا این لحظه تصمیمی به وکلای پرونده ابلاغ نشده است.

اگر چه این پرسش هنوز باقی است که چرا دادگاه در خصوص شبه عمد دانستن قتل و نقض دادنامه از سوی دیوان عالی کشور هیچ گونه ورودی نکرده است؟ براساس این گزارش، میترا استاد - همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران- 7 خردادماه سال 98 با شلیک گلوله به قتل رسید و عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

از جمله اتهامات نجفی، قتل عمد خانم میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه دفاعی پرونده نجفی در دور سوم رسیدگی به دادگاه ارایه شد

لایحه دفاعی پرونده نجفی در دور سوم رسیدگی به دادگاه ارایه شد