مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-08سياسي

تلاش هیئت رییسه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی/جلسه ای در کمیسیون برگزار نشده است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه اخیرا هیچ جلسه ای در این کمیسیون برای بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی تشکیل نشده است، گفت: درسالی که جهش تولید نامگذاری شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طرح تشکیل وزارت بازرگانی اولین دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی است.

علیرضا محجوب، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره این موضوع به خبرنگار فارس گفت: اواخر سال گذشته بود که شورای محترم نگهبان ایراداتی بر طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی گرفت که به اعتقاد بنده قابل رفع از سوی مجلس نبود و طرح مذکور باید مختومه و از دستور خارج می شد.

طرح مذکور بیش از این بارها در مجلس بررسی و رد شده بود.

وی ادامه داد: متعجب شدیم از اینکه چرا هیئت رییسه مجلس، مجددا طرح تشکیل وزارت بازرگانی را در دستور صحن علنی یکشنبه 21 اردیبهشت قرار داده است.

حتی اگر قرار بر بررسی دوباره طرح مذکور و تعیین تکلیف آن بود، ابتدا باید در کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون اصلی جلسه ای تشکیل می شد.

*هیچ جلسه ای در کمیسیون اجتماعی درباره طرح تشکیل وزارت بازرگانی تشکیل نشده است نماینده مردم تهران با بیان اینکه بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی در صحن علنی مجلس تخلف است، گفت: تخلف آیین نامه ای آشکار در این باره صورت گرفته است، چراکه در چند هفته گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش هیئت رییسه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی/جلسه ای در کمیسیون برگزار نشده است

تلاش هیئت رییسه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی/جلسه ای در کمیسیون برگزار نشده است