مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-08بين الملل

حمایت پاتریاشات مسکو از ابتکار رهبران ادیان برای لغو تحریم ها


متروپلیت ولاکولامسکی ایلاریون در پاسخ به نامه ابراهیمی ترکمان که خطاب به رهبران دینی جهان نوشته بود گفت: پاتریاشات مسکو از ابتکار رهبران ادیان و سازمان ها برای کاهش فشارها حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متروپلیت ولاکولامسکی ایلاریون رییس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس مسکو، در پاسخ به نامه ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس شورای سیاستگذاری ادیان و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص شیوع ویروس کرونا و ضرورت لغو تحریم های ظالمانه و غیر قانونی آمریکا علیه ایران، ضمن تشکر از ابتکار ارسال نامه به رهبران ادیان جهانی در پاسخ نوشت: کلیسای ارتدکس روس در نگرانی های شما در شرایط شیوع ویروس کرونا و اتخاذ سیاست ایجاد محدودیتهای مغایر قوانین بین المللی از سوی برخی کشورها، شریک است.

وی با اشاره به رفتار کشورهای غربی در وضع تحریم علیه کشورها یادآور شد: کشور او نیز با این تحریم های غرض آلود و ناعادلانه روبروست.

رییس اداره روابط خارجی کلیسای ارتدکس در ادامه این نامه نوشته است: پاتریاشات مسکو از ابتکار رهبران ادیان و سازمان ها برای کاهش فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ایران و سوریه و… که با پدیده شیوع ویروس کرونا مواجهند، حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پاتریاشات مسکو از ابتکار رهبران ادیان برای لغو تحریم ها

حمایت پاتریاشات مسکو از ابتکار رهبران ادیان برای لغو تحریم ها