مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-08پزشكي

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در 24 ساعت گذشته 9 بیمار جدید به آمار ما اضافه شد که از بین آنها، شش مورد به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و سپس بیماری آنها قطعیت یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 9 بیمار جدید به آمار ما اضافه شد که از بین آنها، شش مورد به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و سپس بیماری آنها قطعیت یافت.

وی عنوان کرد: از بین این موارد جدید پنج مورد در آبادان، سه مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان ثبت شده است.

رییسی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بر همین اساس موارد ابتلا در خرمشهر 170، در آبادان 155 و در شادگان 32 نفر است که در مجموع آمار مبتلایان در جنوب غرب خوزستان به 357 نفر رسید.

سلمان زاده عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از بیماری کرونا در منطقه ثبت نشده و آمار فوتی ها در منطقه همان 27 نفر است که 7 نفر به آبادان، 18 نفر به خرمشهر و 2 نفر به شادگان متعلق هستند.

وی بیان کرد: تاکنون 298 نفر از مبتلایان قطعی، با حال عمومی مناسب بیمارستان را ترک کرده اند و در حال حاضر 108 بیمار بستری در بیمارستان های ما وجود دارد و در 24 ساعت  گذشته هشت مورد جدید بستری و 13 مورد ترخیص از مراکز درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان