مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-08اقتصادي

پیش بینی بازار مسکن در ماه های پیش رو/انتظار رشدجهشی قیمت نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده درباره وضعیت بازار مسکن در بهار امسال اظهار داشت: دو بازار مسکن را متصور هستیم، یکی بازار مسکنی که مستقل است و دیگر بازار مسکنی که از بازار های موازی خود مانند ارز، - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تشریح وضعیت بازار مسکن طی ماه های پیش رو گفت:هیچ دلیلی برای افزایش قیمت مسکن به صورت ویژه در بهار امسال وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده درباره وضعیت بازار مسکن در بهار امسال اظهار داشت: دو بازار مسکن را متصور هستیم، یکی بازار مسکنی که مستقل است و دیگر بازار مسکنی که از بازار های موازی خود مانند ارز، خودرو، سکه و … نقش پذیر است.

وی افزود: اگر بازار مسکن به طور منفرد مورد مطالعه قرار گیرد، هیچ دلیلی برای افزایش قیمت مسکن به صورت ویژه در بهار امسال وجود ندارد.

به خصوص که سرمایه گذاری بزرگی شده و ساخت تعداد زیادی واحد مسکونی در دست اقدام است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد:، اما اگر بازار مسکن را همزمان با ناپایداری بازار های دیگر بسنجیم، این موضوع قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت چه تأثیری و با چند درصد سایر بازار ها بر بازار مسکن اثرگذار خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار مسکن در ماه های پیش رو/انتظار رشدجهشی قیمت نداریم

پیش بینی بازار مسکن در ماه های پیش رو/انتظار رشدجهشی قیمت نداریم