مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 14:002020-05-08اقتصادي

تخریب 84 باغ ویلای غیر مجاز در ملارد


رییس اداره جهاد کشاورزی ملارد از تخریب 84 باغ ویلای غیر مجاز در روستای قلعه کهریز با دستور قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، مهدی صالحی رییس اداره جهاد کشاورزی ملارد با اشاره به اینکه برخی افراد فرصت طلب در روستاه های خوش آب و هوای شهرستان ملارد بصورت غیر مجاز و شبانه اقدام به ساخت ویلا در باغات می کنند، اظهار کرد: متاسفانه این افراد با خرید باغات چند هکتاری در داخل باغات بصورت غیر مجاز اقدام به تفکیک اراضی کرده و شبانه در این اراضی قطعه بندی شده ویلا احداث و حتی از آب آشامیدنی روستا برای آبیاری درختان و پرکردن استخر استفاده می کنند.

وی  افزود: تخریب هایی که براساس دستور قضایی صورت می گیرد مربوط به افرادی است که در باغات و با هدف ساخت ویلا بصورت غیر مجاز دیوار کشی و ویلا احداث کرده تا براحتی بفروش برسانند.

 رییس اداره جهاد کشاورزی ملارد گفت: با دستور قضایی 84 باغ ویلای غیر مجاز که در تعدادی از باغات روستای قلعه کهریز احداث شده بود تخریب و بیش از 13 هکتار از این اراضی به چرخه کشاورزی و زراعت بازگشت.

صالحی تشریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 147 باغ ویلای غیر مجاز در شهرستان ملارد با دستور قضایی تخریب و 48 هکتار از اراضی کشاورزی به چرخه طبیعت باز گشته است و جهاد کشاورزی در صورت مشاهده این تخلفات با متخلفان بشدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 84 باغ ویلای غیر مجاز در ملارد

تخریب 84 باغ ویلای غیر مجاز در ملارد