مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 01:552020-05-08سياسي

روزهای سختی پیش روی مجلس یازدهم است/مجلس دهم از مظلوم ترین مجالس بعد انقلاب بود


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده برای کشور و سوابق منتخبان مجلس یازدهم، روزهای سختی در انتظار این مجلس بوده و شرایط ایجاب می کند تا مدیری با تجربه و کارآمد بر مسند ریاست این مجلس بنشیند.

- یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده برای کشور و سوابق منتخبان مجلس یازدهم، روزهای سختی در انتظار این مجلس بوده و شرایط ایجاب می کند تا مدیری با تجربه و کارآمد بر مسند ریاست این مجلس بنشیند.

پروانه مافی در گفت وگو با ایسنا، درباره اینکه مجلس دهم در روزهای پایانی دوره، بیشتر باید به چه اموری توجه داشته باشد، بیان کرد: در دو هفته باقی مانده از مجلس دهم عملا امکان انجام کار بزرگی وجود ندارد و صرفا باید به طرح ها و لوایح نیمه کاره رسیدگی شود و در نهایت مجلس را به دست نمایندگان دوره بعد سپرد.

اما مجلس دهم در بین مجالس ده گانه بعد از انقلاب یکی از مظلوم ترین مجالس بود، چرا که هم از جانب خودی ها و طرفدارانش مورد هجمه و حمله قرار گرفت و هم از طرف رقبا و جناح های مقابل مورد حمله بود.

وی در ادامه اظهار کرد: طبیعتا حملات جناح مقابل و رقبای این مجلس که قصد به دست آوردن کرسی های مجلس یازدهم را داشتند قوی تر بود، ولی مجلس در برابر تمام این هجمه ها و تهاجم ها ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای سختی پیش روی مجلس یازدهم است/مجلس دهم از مظلوم ترین مجالس بعد انقلاب بود

روزهای سختی پیش روی مجلس یازدهم است/مجلس دهم از مظلوم ترین مجالس بعد انقلاب بود