مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 01:552020-05-08سياسي

زمزمه وجود اشکال در مدارک تحصیلی برخی منتخبان گیلان و اصفهان


پس از اعلام نظر شورای نگهبان درباره بی اعتبار بودن مدرک تحصیلی منتخب تفرش در مجلس یازدهم، زمزمه هایی از اشکالات مدرک تحصیلی برخی منتخبان دیگر نیز به گوش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، چندی پیش شورای نگهبان بی اعتبار بودن مدرک سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش در مجلس یازدهم را اعلام و عنوان کرد که نداشتن مجوز این موسسه و بی اعتباری مدرک منتخب تفرش برای اعضای شورا محرز شده است.

سخنگوی شورای نگهبان در این باره اعلام کرد، بعد از بررسی های مفصلی که اعضای شورای نگهبان داشتند و استعلام از دستگاه های ذیربط معلوم شد که آن موسسه ای که گواهی تحصلی را صادر کرده است دارای مجوز رسمی نیست و طبیعتا مدرک صادر شده از سوی آن موسسه هم فاقد اعتبار است.

وی افزود: امروز گزارشی از سوی برخی از اعضای محترم شورای نگهبان مطرح شد و نهایتا رای شورای نگهبان این بود که منتخب تفرش و آشتیان از راه یابی به مجلس یازدهم باز می ماند.

*عباسی: اشکال در مدارک تحصیلی برخی منتخبان مجلس یازدهم البته بحث مربوط به مدارک منتخبان محدود به منتخب تفرش نشد و سخن از وجود ایراد در مدارک برخی منتخبان دیگر هم به میان آمد.

در هخمین زمینه، اسدالله عباسی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرک تحصیلی تعدادی از منتخبین مجلس یازدهم از استان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه وجود اشکال در مدارک تحصیلی برخی منتخبان گیلان و اصفهان

زمزمه وجود اشکال در مدارک تحصیلی برخی منتخبان گیلان و اصفهان