مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-05-08پزشكي

صدور 112 مورد اخطاریه 48 ساعته برای صنوف متخلف هرمزگان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 112 مورد اخطاریه 48 ساعته برای صنوف متخلف در بحث رعایت موارد بهداشتی مقابله با کووید 19 صادرشده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون 112 مورد اخطاریه 48 ساعته برای صنوف متخلف در بحث رعایت موارد بهداشتی مقابله با کووید 19 صادرشده است.

دکتر محمود حسین پور در گفت و گو با ایسنا در خصوص ارائه گزارش عملکرد تیم های نظارتی بهداشت محیط و حرفه ای استان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19، افزود: تعداد تیم های نظارتی در سطح استان به 85 تیم رسیده است که روزانه کار نظارت و بررسی انجام پروتکل های بهداشتی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 242 واحد مورد بازدید قرار گرفته است، اظهار کرد: از این تعداد یک واحد قصابی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی تعطیل و پلمب شد.

حسین پور با اشاره به اینکه تاکنون 112 مورد اخطاریه 48 ساعته صادرشده است، خاطرنشان کرد: هر شهروند می تواند یک ناظر باشد و مراتب تخلف اصناف را با سامانه 190 به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اطلاع دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای فعالیت صنوف، تصریح کرد: رعایت این پروتکل های ابلاغی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 112 مورد اخطاریه 48 ساعته برای صنوف متخلف هرمزگان

صدور 112 مورد اخطاریه 48 ساعته برای صنوف متخلف هرمزگان