مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-09بين الملل

ونزوئلا دو مزدور دیگر حمله ناکام دریایی را دستگیر کرد


وزیر دفاع ونزوئلا اعلام کرد، ارتش این کشور دو فرد دیگری را که در تهاجم روز یکشنبه گذشته عاملان مسلح با چند قایق به خاک این کشور با هدف سرنگون کردن دولت نیکولاس مادورو دست داشته اند، - وزیر دفاع ونزوئلا اعلام کرد، ارتش این کشور دو فرد دیگری را که در تهاجم روز یکشنبه گذشته عاملان مسلح با چند قایق به خاک این کشور با هدف سرنگون کردن دولت نیکولاس مادورو دست داشته اند، دستگیر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پادرینو لوپز، وزیر دفاع ونزوئلا روز جمعه اعلام کرد، این دو نفر در بخش کوهستانی واقع در جنوب شهر پوئرتو کروز در ایالت آنسوآتگی دستگیر شده اند.

او در اظهاراتش با تقبیح این اقدام گفت: روسای سیاسی شما که به شما بابت این حمله پول پرداخت کردند کجا هستند؟ پادرینو لوپز با به اشتراک گذاشتن عکسی از این دو مزدور دستگیر شده، عنوان کرد: ما در تعقیب شما هستیم و شما نمی توانید پنهان شوید! ما دو مزدور را در بخش کوهستانی در جنوب پوئرتو کروز دستگیر کرده ایم و به دنبال دستگیری های بیشتر هستیم.

روسای سیاسی شما که به شما از بابت این حمله پول پرداخت کردند، کجا هستند؟ در تاریخ سوم مه ارتش ونزوئلا اقدام به دستگیری 13 فرد دخیل در طرح حمله مسلحانه دریایی به خاک این کشور کرد که شامل دو آمریکایی با نام های لوک دنمن و آیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا دو مزدور دیگر حمله ناکام دریایی را دستگیر کرد

ونزوئلا دو مزدور دیگر حمله ناکام دریایی را دستگیر کرد