مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-09سياسي

تبدیل یکی از خیابان های شیراز به گذر هنر


رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز با اشاره به بررسی 2 پروژه فرهنگی، گفت: موضوع ایجاد پیاده راه (گذر) هنر و باغ مطالعه، در دستور کار این شورا قرار دارد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز با اشاره به بررسی 2 پروژه فرهنگی، گفت: موضوع ایجاد پیاده راه (گذر) هنر و باغ مطالعه، در دستور کار این شورا قرار دارد.

سولماز دهقانی با بیان اینکه در صد و پنجمین جلسهکمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شیراز پیرامون موضوع پیاده راه هنر و باغ مطالعه بحث و بررسی شد، گفت: پروژه پیاده راه هنر، با هدف حضور مردم در فضاهای شهری و رونق حیات اجتماعی شهر برنامه ریزی شده و قرار است توسط معمار صاحب نام شیرازی، مهرداد ایروانیان، طراحی و در خیابان امید نوروزی، اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، او ادامه داد: این پروژه که با رویکرد فرهنگی و هنری اعم از هنرهای نمایشی و موسیقی پیشنهاد شده، پس از انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب و تصویب فازهای اول و دوم طراحی پروژه تا پایان نیمه اول سال جاری وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

دهقانی رویکرد پیاده محوری در شهرها را راهکاری موثر دانست که علاوه بر کاهش استفاده از خودرو، منجر به توسعه منظر شهری و گسترش مطلوب فضاهای باز شهری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل یکی از خیابان های شیراز به گذر هنر

تبدیل یکی از خیابان های شیراز به گذر هنر