مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-09بين الملل

واکنش مسکو به وضعیت ادلب: وضعیت التنف در جنوب سوریه دشوار است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو تلاش هایی را که آنکارا برای مقابله با اقدامات تحریک آمیز شبه نظامیان در ادلب انجام می دهد، در نظر می گیرد.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو تلاش هایی را که آنکارا برای مقابله با اقدامات تحریک آمیز شبه نظامیان در ادلب انجام می دهد، در نظر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار کرد: تلاش های آنکارا برای مقابله با اقدامات تحریک آمیز افراطی ها با هدف بر هم زدن آرامش منطقه کاهش تنش در ادلب را در نظر می گیریم و بر این اساس حرکت می کنیم که امنیت پایدار در ادلب تنها با تفکیک مخالفان میانه رو از تروریست ها محقق می شود.

زاخارووا گفت: شرایط دشواری در جنوب سوریه و در منطقه ای به طول 55 کیلومتر در اطراف منطقه التنف و اردوگاه الرکبان ویژه پناهجویان وجود دارد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: اطلاعات به دست آمده حاکی از آن هستند که وخامت شرایط بهداشتی و شیوع بیماری واگیردار در ادلب ادامه دارد.

در واقع پس از بسته شدن مرزهای سوریه-اردن در چارچوب مقابله با شیوع ویروس کرونا، پناهجویان فرصت دستیابی به حمایت های پزشکی مناسب را از دست دادند، همزمان آژانس های انسانی وابسته به سازمان ملل نیز به دلیل نبود تضمین های امنیتی، نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مسکو به وضعیت ادلب: وضعیت التنف در جنوب سوریه دشوار است

واکنش مسکو به وضعیت ادلب: وضعیت التنف در جنوب سوریه دشوار است