مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-09سياسي

کرونا استاندارد سفر را تغییر می دهد؟


پیش بینی ها بر این است که کرونا، استاندارد سفر و رفتار گردشگران را تغییر دهد، هنوز مشخص نیست دقیقا با چه تغییراتی مواجه خواهیم شد اما ارزیابی ها نشان می دهد گروه ها مسافران کوچک تر و سفرها تا مدتی، - پیش بینی ها بر این است که کرونا، استاندارد سفر و رفتار گردشگران را تغییر دهد، هنوز مشخص نیست دقیقا با چه تغییراتی مواجه خواهیم شد اما ارزیابی ها نشان می دهد گروه ها مسافران کوچک تر و سفرها تا مدتی، درون مرزی خواهد شد.

این نظر را استاد رسمی فدراسیون بین المللی راهنمایان گردشگری نیز تایید می کند و می گوید: دنیا درحال طراحی استانداردهای جدید برای سفر است.

رامین ذبیح مند ـ راهنمای چینی زبان و عضو هیات مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی ـ با بررسی مدل رفتاری گردشگران چین، کشوری که به آرامی درحال خروج از قرنطینه است و محدودیت بازدید از برخی سایت های گردشگری را برداشته است، به ایسنا گفت: فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت تعداد بازدیدکننده و استفاده از ماسک، سه اصلی است که گردشگران در چین باید رعایت کنند.

ساعت فعالیت سایت های گردشگری نیز محدود شده است و برای هر سایت، ضریب بُرد تعیین شده است.

برای مثل شهر ممنوعه که پیش از کرونا، روزانه تا 80 هزار نفر بازدیدکننده داشت و رکورد پربازدیدکننده ترین سایت دنیا را از آن خود کرده بود، پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا استاندارد سفر را تغییر می دهد؟

کرونا استاندارد سفر را تغییر می دهد؟