مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-09اقتصادي

دو راهی ارکان سریعا آسفالت می شود


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از جلسه با پیمانکار جاده ارکان خبر داد و گفت: در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعاً آسفالت شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی به تسریع عملیات احداث جاده ارکان اشاره و اظهار کرد: با پیمانکار جاده ارکان جلسات متعددی گذاشته شده و در آخرین جلسه مقرر شد دو راهی ارکان سریعاً آسفالت شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: فرهنگ رانندگی در محورهای استان خراسان شمالی جدی گرفته نمی شود درحالی که بخش اصلی کاهش تصادفات جاده ای در محورهای استان، وابسته به نهادینه نمودن فرهنگ رانندگی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: کار باید عملیاتی باشد و برنامه ای برای اجرای کارها تدوین کنیم و جهت تکمیل و بهره برداری پروژه های در دست اقدام باید جهاد گونه عمل کرد.

وی به یکنواختی در محورهای استان اشاره کرد و تصریح کرد: باید از ظرفیت امکانات موجود در استان و مشارکت همه دستگاه های اجرایی جهت رفع خستگی و اسکان توقف کاربران جاده ای در فواصل حداکثر 25 کیلومتری نسبت به احداث فضاهای مناسب ازجمله درختکاری، ایجاد سکوی نماز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی ارکان سریعا آسفالت می شود

دو راهی ارکان سریعا آسفالت می شود