مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-09اقتصادي

ادارات و ارگان ها با صنعت سخت گیرانه عمل کنند


فرماندار میبد از ادارات و ارگان ها خواست تا در سال جهش تولید در امر صنعت سختگیرانع عمل نکنند چرا که غفلت از صنعت و اشتغال، خسارات زیاد و گاهاً جبرا ناپذیری را برای کشورمان به همراه خواهد داشت.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد از ادارات و ارگان ها خواست تا در سال جهش تولید در امر صنعت سختگیرانع عمل نکنند چرا که غفلت از صنعت و اشتغال، خسارات زیاد و گاهاً جبرا ناپذیری را برای کشورمان به همراه خواهد داشت.

حسین فلاح در گفت وگو با ایسنا در رابطه با سال جهش تولید و رونق صنعت در شهرستان میبد در گفتگو با ایسنا گفت: میبد یکی از شهرستان های صنعتی کشور محسوب می شود که بیش از 40 درصد از تولید صنعت کاشی و سرامیک کشور را به خود اختصاص داده و این رونق اقتصادی در شهرستان باعث مهاجرت پذیری آن نیز شده است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، اظهار کرد: ادارات و ارگان ها در سال جهش تولید موظف هستند که در امر صنعت و تولید سخت گیرانه عمل نکنند چرا که غفلت از صنعت و اشتغال، خسارات زیادی را برای کشور به همراه خواهد داشت که ممکن است جبران ناپذیر باشد.

فلاح گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید بر این امر واقف بودند که کشور و دنیا درگیر بیماری کروناست و جهش تولید با توجه به شرایط کرونا، سخت تر از همیشه خواهد بود ولی لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات و ارگان ها با صنعت سخت گیرانه عمل کنند

ادارات و ارگان ها با صنعت سخت گیرانه عمل کنند