مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-05-09سياسي

محرومیت زدایی روستایی یک مطالبه جدی است


فرماندار شیراز بر لزوم تداوم توسعه و محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان تاکید کرد و گفت: توسعه و محرومیت زدایی روستایی یک مطالبه جدی است که با مشارکت و تلاش بنیاد مسکن و همراهی نهادهای مردمی محقق می شود.

- محمدرضا امیری شنبه 20 اردیبهشت در بازدید از روستاهای منطقه سیخ دارنگون، ضمن ارزیابی پروژه های عمرانی بنیاد مسکن، استفاده از ظرفیت های توسعه روستایی، تامین معیشت، تلاش برای ماندگاری روستاییان و کاهش مهاجرت ها، تاکید بر اجرای طرح های عمرانی و بهسازی روستایی را از جمله مولفه هایی دانست که با تلاش جمعی و مشارکت عمومی باید محقق شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز در منطقه سیاخ دارنگون به بیان تعداد تسهیلات مقاوم سازی پرداخت شده واسناد صادره وهمجنین بهسازی و اجرای طرح هادی اشاره کرد و گفت: این منطقه از جمله مناطق مستعد در شهرستان شیراز برای توسعه روستایی و گردشگری است که باید از ظرفیت2های آن بهره گیری کرد.

مسعود صف شکن، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد در سالی که گذشت، فعالیت های انجام شده در واحد صدور سند در این بنیاد را تشریح کرد و با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت با مشارکت و همراهی ثبت اسناد و املاک انجام می شود، گفت: صدور تعداد 52 هزار 391جلد سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی روستایی یک مطالبه جدی است

محرومیت زدایی روستایی یک مطالبه جدی است