مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-09سياسي

حقایقی درباره اصلاح قانون انتخابات/ مجلس 2 سال اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت


روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات، آورده است: مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روابط عمومی شورای نگهبان در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روزنامه شرق با تیتر 22 گواه خلاف نظر دبیر شورای نگهبان جوابیه ای صادر کرد.

جوابیه شورای نگهبان با تیتر حقایقی درباره اصلاح قانون انتخابات بدین شرح است: روزنامه شرق در شماره 3714 روز پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 در گزارشی شتاب زده و غیرعلمی با عنوان 22 گواه خلاف نظر دبیر شورای نگهبان و با تیتری درشت در صفحه اول روزنامه آن هم با غلط فاحش تایپی، تلاش کرده با برداشت ناقص از اظهارات آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و با تمسک به اظهارات خلاف واقع یکی از اعضای کمیسیون شوراهای مجلس، شورای نگهبان را مخالف اصلاح قانون انتخابات نشان دهد که روابط عمومی شورای نگهبان در راستای تنویر افکار عمومی جوابیه ای را منتشر کرد.

ضرورت اصلاح قانون انتخابات موضوعی است که مورد اتفاق همه کارشناسان و مسئولان مرتبط با فرایند برگزاری و نظارت بر انتخابات است و بارها در مواضع دبیر، سخنگو و سایر اعضای شورای نگهبان منعکس شده و از مجلس بابت کنارگذاشتن آن انتقاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی درباره اصلاح قانون انتخابات/ مجلس 2 سال اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت

حقایقی درباره اصلاح قانون انتخابات/ مجلس 2 سال اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت