مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-09ورزشي

با برون از ماجرای تمرین روی یخ تا رویای المپیک


از 11 سالگی به دنیای کانوپولو وارد شده و با جثه ظریف و البته قوی و چابکش، خوب توانسته از پس این ورزش سنگین بربیاید و مدال های رنگارنگش از مسابقات داخلی و بین المللی گواهی بر این مدعاست.

- ملیکا برون بانوی ملی پوش کانوپولو استان مرکزی که حالا در 23 سالگی یک چهره شناخته شده در ورزش است، در این روزهای کرونایی، ماسک زده، اما سرحال و همچنان پرانرژی میهمان ما در ایسنا شد تا از حال و روز خودش و کانوپولو برایمان بگوید و ما نیز از هر دری با او سخن بگوییم.

او که از عدم حمایت مسئولان از این رشته گلایه دارد و معتقد است با تداوم این روند، رشته جذابی چون کانوپولو دیگر در استان وجود نخواهد داشت، کسب مدال طلای قهرمانی جوانان آسیا در هنگ کنگ 2015، کسب عنوان خانم گل مسابقات 2015 هنگ کنگ، کسب مدال نقره جوانان قهرمانی آسیا در مالزی 2017، کسب مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا 2019، کسب مدال برنز کاپ آسیایی در چین بزرگسالان 2019، کسب چندین مدال طلای رقابت های قهرمانی کشور و لیگ برتر و کسب رده چهارم گلزنان برتر مسابقات جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شروع کانوپولو از 11 سالگی متولد 76 هستم و از 11 سالگی در این رشته فعالیت داشته ام.

ابتدا فقط در رشته کانوپولو فعالیت می کردم، بعد از آن پنج سال کانوپولو و اسلالوم را با هم ادامه دادم و در اسلالوم هم چند قهرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برون از ماجرای تمرین روی یخ تا رویای المپیک

با برون از ماجرای تمرین روی یخ تا رویای المپیک