مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-05-09سياسي

اعضای کانون های مساجد خراسان شمالی 5 هزار غذای گرم توزیع می کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی 5 هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع می کنند.

- هاشم شیرازیان در گفتگو با مهر از پخت و توزیع بیش از 5 هزار پرس غذای گرم و نیز خشکبار بسته بندی شده توسط اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خرسان شمالی همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه با عنوان اینکه مشارکت کانون ها و فعالان مسجد این استان در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است، اعلام کرد: در این باره و به طور مثال تنها توسط یک کانون در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شهر اسفراین با کمک خیرین تاکنون مبلغ 48 میلیون تومان جمع آوری شده که در قالب بسته های غذایی شامل (برنج، گوشت، ماکارونی، روغن، رب، قند، بسته های بهداشتی و کمک نقدی در میان خانواده نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا تقسیم شده است.

وی همچنین از راه اندازی نخستین نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدکنندگان خراسان شمالی در شهر شیروان و به همت فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر (عجل الله فرج الشریف) و اهالی مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کانون های مساجد خراسان شمالی 5 هزار غذای گرم توزیع می کنند

اعضای کانون های مساجد خراسان شمالی 5 هزار غذای گرم توزیع می کنند