مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-05-09سياسي

استانداری تهران به دنبال امدادرسانی با ظرفیت پهپاد


به گزاش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با محوریت آمادگی در برابر زلزله با اشاره به وقوع زلزله اظهار داشت: - بندپی با اشاره به استمرار آماده باش نیرو های امدادی و خدماتی در استان تهران از استفاده از ظرفیت امداد پهپادی در استان تهران در مواقع وقوع زلزله خبر داد.

به گزاش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران با محوریت آمادگی در برابر زلزله با اشاره به وقوع زلزله اظهار داشت: با وقوع زلزله 5.

1 دهم ریشتری تهران که در برخی استان ها همچون جنوب مازندران و البرز نیز احساس شد بلافاصله تمامی دستگاه های استانی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: از بدو وقوع زلزله تیم های خدماتی و اکیپ های امداد و نجات به کانون اصلی وقوع زمین لرزه در روستای زیارت شهرستان دماوند اعزام شدند.

خسارت جانی ناشی از ریزش ساختمان و یا آوار نداشتیم استاندار تهران با بیان اینکه این زمین لرزه هیچ خسارت مالی و جانی نداشت افزود: خسارت جانی ناشی از ریزش ساختمان و یا آوار نداشتیم، اما دو نفر فوت شدند که یک مرد 60 ساله در گیلاوند هنگام فرار از خانه دچار ضربه مغزی شد و یک خانم 21 ساله هم در اثر ترس و اضطراب جان خود را از دست داد و علاوه بر این 25 نفر نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران به دنبال امدادرسانی با ظرفیت پهپاد

استانداری تهران به دنبال امدادرسانی با ظرفیت پهپاد