مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-09سياسي

امام حسن (ع)پناهگاه نیازمندان بود/بهترین الگو برای کمکهای مومنانه


امام حسن (ع) پناهگاه دل های نیازمندان بود و تا حد ممکن دیگران را ناامید نمی ساخت و هیچ فقیری از در خانه او دست خالی بازنمی گشت.

- امام حسن (ع) پناهگاه دل های نیازمندان بود و تا حد ممکن دیگران را ناامید نمی ساخت و هیچ فقیری از در خانه او دست خالی بازنمی گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن زیر یادداشتی از محمد حسین مختاری؛ رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم است که به مناسبت ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) نگاشته شده است؛ سیره امام حسن مجتبی (ع)، بهترین الگو برای کمک های مومنانه تداوم اپیدمی ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران، چالش های متعدد اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را به ویژه در میان اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده است، لذا لزوم تقویت همبستگی و همدلی در میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری کمک های مومنانه به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا به شمار می آید.

حال در آستانه ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، رزمایش های کمک های مومنانه مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و محرومان در اقصی نقاط کشور آغاز شده است که کارکردهای بی بدیل آن در تقویت تعاون و همکاری و مسئولیت پذیری و انسجام اجتماعی و استحکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسن (ع)پناهگاه نیازمندان بود/بهترین الگو برای کمکهای مومنانه

امام حسن (ع)پناهگاه نیازمندان بود/بهترین الگو برای کمکهای مومنانه