مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-09سياسي

کرونا هم حریف همدلی مردم «صایین قلعه » زنجان نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در روزهای شیوع کرونا کسب و کارها آسیب دید و اغلب مردم دچار مشکل شدند و تبعات ویروس کرونا بر زندگی بسیاری از مردم تاثیر گذاشت.

کرونا که آمد مردم به دلیل فاصله گذاری اجتماعی یا فیزکی برای حفظ سلامتی و قطع زنجیره کرونا از هم دور شدند، اما همدلی ملت ایران جوشید و در این ایام زندگی ها و کارهای خیر رنگ و بوی خاصی به خود گرفت.

مردم ایران آمدند و در کنار هم ایستادند و با سیل مهربانی و نیکی نشان دادند که انسانیت جزیی از ذات این مردم همیشه خالق صحنه های بکر و خاص و به یادماندنی است.

در روزهای نخست مردم با تشکیل انواع پویش ها به خیابان ها آمدند و در شب هایی که خیلی از ماها خواب بودیم اقدام به ضد عفونی شهر و معابر کردند تا نشان دهند که همدلی و ایثار و فداکاری در بین این مردم همیشه زنده است.

اما شاید یکی از تاثیرات کرونا بر اجتماعات مردمی تعطیلی نمازهای جمعه بود، اجتماعی که محل اطلاع مردم از رویدادهای سیاسی و اجتماعی جهان و کشور بود، اما این روزها یک ستاد نماز جمعه در استان به همت امام جمعه این شهر فعال تر از گذشته آستین بالا زده و در کنار مردم است و این امر را می شود در اعتماد مردمی و کمک های نقدی دید.

امام جمعه صایین قلعه یک شهر در شهرستان ابهر از استان زنجان که این روزها با همت مضاعف و با تشکیل گروه جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هم حریف همدلی مردم «صایین قلعه » زنجان نشد

کرونا هم حریف همدلی مردم «صایین قلعه » زنجان نشد