مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-09سياسي

ساخت و سازهای غیراصولی در مسیر مناطق نمونه گردشگری ممنوع است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز بی رویه و غیراصولی در مسیر منتهی به مناطق نمونه گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی صبح شنبه در بازدید از منطقه نمونه گردشگری سردابه و پروژه قیه سویی بیان کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات پیشرفت پروژه ها و تصمیم گیری برای حل مشکلات در آنها بازدیدها و برگزاری جلسات در محل اجرای پروژه های در دست اجرا برگزار می شود.

وی افزود: یکی از مسائلی که با برگزاری چنین جلساتی در محل پروژه پیگیری می شود امکان برنامه ریزی درست بر اساس واقعیت است تا از نزدیک در جریان این مسائل و مشکلات قرار گرفته و اقدامات راهبردی برای حل آنها انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: از جمله تصمیماتی که در راستای ساماندهی محوطه سردابه مصوب شد، ساماندهی مسیر دسترسی بود که سال گذشته فاز نخست آن با اعتبار یک میلیارد و 40 میلیون تومان اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت و مقرر شد با جلب مشارکت دستگاه های مرتبط بقیه مسیر نیز ساماندهی شود.

فلاحی برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره گردشگری و برپایی نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی را از موضوعات دیگر مورد بحث برشمرد و گفت: معاونت های گردشگری و صنایع دستی با همکاری سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیراصولی در مسیر مناطق نمونه گردشگری ممنوع است

ساخت و سازهای غیراصولی در مسیر مناطق نمونه گردشگری ممنوع است