مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-09اجتماعي

بارندگی های اخیر به بناهای تاریخی آسیب نزده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، از پایش کامل بناهای تاریخی استان پس از بارش باران در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، از پایش کامل بناهای تاریخی استان پس از بارش باران در سراسر استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند گفت: با توجه به بارش باران در استان، بازدید مستمر کارشناسان معاونت میراث فرهنگی و عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به جهت حفاظت و امنیت آثار تاریخی استان که از 45 روز گذشته آغاز شده است و خوشبختانه پس از بارش رحمت الهی، هیچ گونه گزارشی مبنی بر آسیب از بناهای تاریخی تحت پوشش این اداره کل در سراسر استان به ویژه پل ها، سراها، کاروانسراها، مساجد تاریخی و .

دریافت نشده است.

وی افزود: از همان ابتدای بارش‎ها، کارشناسان به طور دائم وضعیت آثار تاریخی را کنترل و تحت نظر داشتند و پایش‎های لازم را نیز انجام دادند و با توجه به آغاز بارش های فصلی و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر شدت این سامانه، اقدامات پیشگیرانه از بناهای تاریخی با دقت بیشتر انجام خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: مراحل پایش آثار تاریخی استان و گزارش‎گیری از عوامل میراث فرهنگی در استان، همچنان در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی های اخیر به بناهای تاریخی آسیب نزده است

بارندگی های اخیر به بناهای تاریخی آسیب نزده است