مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:172020-05-09سياسي

توضیحات نماینده ی منتخبی که مدرکش جعلی اعلام شد


منتخب مردم تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه به نظر شورای نگهبان احترام می گذارد، تاکید کرد که صحت سنجی مجوز موسسات برعهده نهادهای مسئول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اخیرا مدرک تحصیلی وی خبرساز شده است، در این رابطه بیانیه ای منتشر کرد.

برپایه این خبر، ماجرا از آنجا شروع شد که در رسانه ها زمزمه هایی از نامعتبر بودن مدرک تحصیلی منتخب تفرش به گوش رسید و چند روز بعد عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از بررسی صحت و سقم آن خبر داد و نهایتاً اعلام کرد وزارت علوم مدرک تحصیلی منتخب مردم تفرش را تأیید نکرد.

بنابر اعلام کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان چنانچه اعضای شورای نگهبان نامعتبر بودن مدرک تحصیلی سینا کمالخوانی احراز نمایند، نتیجه انتخابات تفرش ابطال خواهد شد و وی از حضور در مجلس شورای اسلامی باز خواهد ماند و بلاخره نظر نهایی شورای نگهبان این بود که سینا کمالخانی نمی تواند وارد مجلس یازدهم شود.

براساس این گزارش، متن کامل بیانیه سینا کمالخانی به شرح زیر است: لقد کان فی یوسف و اخوته آیاته السائلین همانا در حکایت یوسف و برادرانش برای اهل تحقیق عبرت و حکمت های فراوانیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده ی منتخبی که مدرکش جعلی اعلام شد

توضیحات نماینده ی منتخبی که مدرکش جعلی اعلام شد