مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-09اقتصادي

قند فسا تشنه مدیر کارآمد


کارخانه قند فسا با بیش از 60 سال سابقه فعالیت بعد از واگذاری غیراصولی به بخش خصوصی چندین ماه است که تعطیل شده و کارگران هم بدون دریافت معوقات مهاجرت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سایر رسانه های خبرگزاری فارس، کارخانه قند فسا با بیش از 60 سال سابقه فعالیت در تولید قند، در یک دهه اخیر مجددا برای چندمین بار تولید خود را متوقف کرد.

این کارخانه هم مانند خیلی از شرکت ها و کارخانه های دیگر با واگذاری به بخش خصوصی با مشکلات زیادی روبرو شده است.

 این کارخانه در سال 96 به بخش خصوصی و به شخصی که تجربه ای در زمینه تولید قند نداشت واگذار شد و چند ماهی از جریان واگذاری کارخانه نگذشته بود که مشکلات این کارخانه آغاز شد.

عدم تولید با ظرفیت اسمی کارخانه، یکی از مشکلات مهمش بود که این موضوع بیکاری کارگران و نیمه تعطیل شدن کارخانه را در پی داشت.

شواهد حاکی از آن است که این کارخانه که واگذاری آن با حرف و حدیث های زیادی همراه بود از اسفندماه سال 97 حقوق کارگرانش را پرداخت نکرده که منجر به اعتراضات و تجمعات کارگران در شهرستان فسا شد.

البته پس از اعتراضات پی در پی کارگران مبلغی از معوقات کارگران پرداخت شد، ولی همچنان تعطیلی کارخانه و مشکلات بیمه کارگران ادامه داشت تا اینکه مدیر کارخانه به دلیل بدهی به کارگران، اداره بیمه، اداره آب، چغندرکاران، کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قند فسا تشنه مدیر کارآمد

قند فسا تشنه مدیر کارآمد