مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-09اقتصادي

ضرورت حفظ حقوق بیت المال در مورد پدیده زمین خواری و دریاخواری


رییس کل دادگستری استان بوشهر بر ضرورت حفظ حقوق بیت المال در مورد پدیده زمین خواری و دریاخواری و ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر بر ضرورت حفظ حقوق بیت المال در مورد پدیده زمین خواری و دریاخواری و ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

علی جمادی در بازدید سرزده از دادگستری بخش بندر ریگ گفت: از مهم ترین برنامه های تحول قضایی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و بهبود رفتار با مراجعان است.

وی اظهار کرد: از مهم ترین برنامه های تحول قضایی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها، افزایش کیفیت ارائه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان و نظارت بر عملکرد کارکنان است.

این مسئول با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال به ویژه در مورد پدیده زمین خواری و دریاخواری و ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: تمامی متولیان و سازمان ها و نهادها باید وارد عمل شوند و قاطعانه با متجاوزان به حقوق بیت المال برخورد گردد.

رییس دادگستری بوشهر به تاثیر مخرب قاچاق کالا و ارز در جامعه اشاره کرد و گفت: قاچاق کالا و ارز تاثیری منفی و مخرب بر اقتصاد و تولید و حتی اشتغال دارد و باید برای جلوگیری از این پدیده شوم با اتخاذ تدابیر لازم، برخورد قاطع و قانونی با عوامل قاچاق کالا اعمال شود که در این راستا لازم است با اجرای طرح های مناسب محیط را برای قاچاقچیان کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ حقوق بیت المال در مورد پدیده زمین خواری و دریاخواری

ضرورت حفظ حقوق بیت المال در مورد پدیده زمین خواری و دریاخواری