مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-09اجتماعي

گذر امواج ناپایدار کم دامنه از جو استان بوشهر/ دما کاهش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار کم دامنه از جو استان گفت: دمای هوای استان به طور نسبی کاهش می یابد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از عصر امروز و طی روز یکشنبه به سبب گذر امواج ناپایدار کم دامنه از جو استان، شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک محلی خواهیم بود.

وی بیان کرد: بر این اساس در برخی از نقاط احتمال وقوع بارش پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای (بیش از 50 کیلومتر در ساعت) پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طی ساعاتی از امشب و صبح فردا بر روی دریا و در سواحل استان بویژه نیمه شمالی خلیج فارس با افزایش سرعت وزش باد شمال شرقی و گاهی وزش تندباد لحظه ای ، ارتفاع موج و تلاطم دریا در این نواحی افزایش می یابد.

وی تصریح کرد:با خروج این موج از جو استان، وزش جریانات شمال غربی بر روی دریا و سواحل استان از روز دوشنبه آغاز و تا روز پنج شنبه با شدت و ضعف ادامه خواهد یافت.

مساعدی با بیان اینکه خلیج فارس طی این مدت مواج و متلاطم پیش بینی می شود خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت دمای هوا نیز به طور نسبی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر امواج ناپایدار کم دامنه از جو استان بوشهر/ دما کاهش می یابد

گذر امواج ناپایدار کم دامنه از جو استان بوشهر/ دما کاهش می یابد